FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wdrożenie Baselinker

  • Czy potrzebuję Baselinkera?

    Baselinker to świetne narzędzie integrujące sklepy i marketplace. Jest centrum operacyjnym, mózgiem sprzedaży, steruje wszystkimi procesami i ułatwia pakowanie. Obsługa zamówień przez Baselinker ma sens jeśli posiadasz co najmniej kilkadziesiąt produktów, obsługujesz więcej niż kilkanaście transakcji dziennie lub sprzedajesz na więcej niż jednej platformie np. własny sklep i Allegro. Przy sklepach oneproduct lub małym asortymencie wdrażanie Baselinkera może nie być uzasadnione kosztowo i może nie przynieść znaczących oszczędności.

  • Ile czasu trwa wdrożenie?

    Czas wdrożenia zależy od ilości integracji do podłączenia a także ilości produktów w magazynie. Podstawowe wdrożenie (pakiet M) wykonujemy w około 3 dni robocze. Rozbudowane wdrożenie np. pakiet L to czas co najmniej 5 dni.

  • Jak chronione są dane osobowe i moje tajemnice handlowe?

    Przed otrzymaniem dostępu do systemów podpisujemy umowę opisującą warunki świadczenia usług wdrożeniowych i serwisowych. W umowie znajdują się zapisy zobowiązujące nas do poufności w zakresie danych osobowych i tajemnic handlowych. Wszystkie przekazywane nam dostępy oraz dane wykorzystujemy tylko w celu wykonania prac wdrożeniowych lub serwisowych.

  • Czy oferujecie darmowy serwis po wdrożeniu?

    Na wdrożenie udzielamy rocznej gwarancji. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy które były przez nas wprowadzane. Naprawy gwarancyjne traktujemy priorytetowo i podejmujemy się ich obsługi w ciągu 24h. Dodatkowo w okresie 14 dni po wdrożeniu wprowadzamy modyfikacje lub poprawki zgodnie z potrzebami klienta.

  • Czy Baselinker może zastąpić program do wystawiania faktur?

    Baselinker będzie świetnym programem do wystawiania faktur w firmach które sprzedają wyłącznie on-line. W firmach gdzie część sprzedaży odbywa się także w punkcie stacjonarnym Baselinker nie będzie dobrym wyborem, ponieważ nie ma typowej bazy danych klientów, wprowadzanie ręcznie zamówień nie jest praktyczne i nie oferuje integracji z panelem do wprowadzania zamówień ręcznie tzw. POS. W takich przypadkach rekomendujemy integrację Baselinker z zewnętrznym programem księgowym tzw. ERP.

  • Czy magazyn w Baselinker to odpowiednie rozwiązanie ?

    Baselinker oferuje wygodny moduł magazynowy. W podstawowych zastosowaniach działa bardzo dobrze i spełnia wymagania większości klientów niezależnie od formy działalności. Dla małej grupy firm które potrzebują rozbudowanej gospodarki magazynowej rekomendujemy wdrożenie centralnego magazynu w bardziej zaawansowanych programach np. Subiekt.

  • Jakie drukarki można podłączyć do Baselinker?

    Baselinker udostępnia darmowe narzędzie BaselinkerPrinter, które pozwala nam na połączenie z nim dowolnej drukarki którą mamy już podłączoną i zainstalowaną na komputerze. Dzięki BaselinkerPrinter możemy zautomatyzować wydruki kart zamówienia, listy produktów, etykiet kurierskich, faktur i innych potrzebnych wydruków.

  • Jak podłączyć drukarkę fiskalną do Baselinker?

    Podłączenie drukarki fiskalnej jest możliwe po instalacji płatnych zewnętrznych programów. Po implementacji takiego programu i podłączeniu do komputera drukarki fiskalnej, paragony będą  drukować się automatycznie w dowolnym zaprogramowanym przez nas momencie np. po wydruku etykiety kurierskiej.